Campus Madrid
El 30 de gener es van celebrar les 8 conferències Lleidadrone que podeu veure resumides en aquest post. Tot i que les organitza Lleidadrone no sempre es celebren a Lleida, i aquest cop van tenir lloc a Madrid, concretament en un punt digne d’explicar: el Campus Madrid.
Aquestg edifici, un antic teatre molt centric i ben comunicat, forma part d’un grup de centres promoguts per Google per servir d’impuls a start-ups i d’incubadora d’empreses. Llavors, són oficines de Google?… doncs NO, no ho son.
Aquest centre forma part d’una xarxa de centres imilars situats a Londres, Varsovia, Tel-Aviv, Seul i Sao Paulo.
Tot i ser una iniciativa proposada per Google, està gestionada per una empresa independent amb la missió de crear i promoure empreses de tipus start-up, fonamentalment tecnològiques. No es tracta d’un centre en el que s’ensenyi i usin exclusivament les tecnologies d’aquesta empresa, ni les empreses que treballen allí tenen cap relació amb Google: és un centre obert a tot el mon en el que es promou la creació d’empreses i s’organitzen activitats de formació i networking.
Un cop acabat l’event Lleidadrone, i tot i que estàvem fora d’horari, Andreu Ibañez ens va fer de Cicerone per les zones visitables.
Està organitzat en tres plantes: a la planta baixa hi ha l’accès i una de les zones lliures amb taules, cadires i butaques repartides per un espai obert. Hi ha servei de cafetería (Google style?) i un auditori molt ben equipat preparat per uns 100 assistents.
A la primera planta hi ha més taules i espais oberts per reunions, tot d’ús lliure. A la segona planta hi ha les oficines per empreses ja constituïdes, i és d’accès restringit per aquestes. En aquest espai s’ofereix servei de lloguer de taules i espai fins a 6 mesos, o 1 any per espai de co-working.
El Campus és d’accès lliure i està obert de dilluns a divendres de 9h a 19h. En el primer accès es tramita una tarja, també gratuïta, que permet accedir en qualsevol moment. Wifi obert i realment ràpid, fan d’aquest espai el punt ideal per reunions i presentacions. Això si, tingueu present que al ser un espai obert no es reserven taules ni espais de treball, el primer que arriba ocupa el lloc.
A la seva web teniu més informació de les activitats que que s’hi duen a teme.
———————————————————————————–
Campus Madrid
El 30 de enero se celebraron las 8 conferencias Lleidadrone que podéis ver resumidas en este post. Aunque las organice Lleidadrone no se celebran siempre en Lleida, y esta vez tuvieron lugar en Madrid, concretamente en un lugar digno de describir: el Campus Madrid.
Este edificio, un antiguo teatro muy céntrico y bien comunicado, forma parte de un grupo de centros promocionados por Google para servir de impulso a start-ups e incubadora de empresas. Entonces, son las oficinas de Google?…. Pues NO, no lo son.
Este centro forma parte de una red de centros parecidos situados en Londres, Varsovia, Tel-Aviv, Seul y Sao Paulo.
Aunque es una iniciativa propuesta por Google, está gestionada por una empresa independiente cuya misión consiste en crear y promocionar empresas de tipo start-up, fundamentalmente tecnológicas. Aunque su creación haya sido promovida por Google, no se trata de un centro en el que se enseñen y usen las tecnologías de esta empresa, ni las empresas que allí trabajan tienen relación alguna con Google: es un centro abierto a todo el mundo en el que se promueve la creación de empresas y se organizan actividades de formación y networking.
Una vez terminado el evento Lleidadrone, y aunque ya estábamos fuera de todo horario, Andreu Ibañez nos hizo de Cicerone por las zonas visitables.
Está organizado en tres plantas: en la planta baja está el acceso y una de las zonas libres con mesas, sillas y butacas repartidas en un espacio abierto. Hay servicio de cafetería (estilo Google?) y un auditorio muy bien equipado preparado para unos 100 asistentes.
En la primera planta hay más mesas y espacios abiertos para reuniones, todo de uso libre. En la segunda planta están las oficinas para empresas ya constituidas, y es de acceso restringido para estas. En este espacio se ofrece servicio de alquiler de mesas y espacio hasta 6 meses, o 1 año para espacio de co-working.
El Campus es de acceso libre y está abierto de lunes a viernes de 9h a 19h. En el primer acceso se tramita una tarjeta, también gratuita, que permite acceder cualquier otro momento. Wifi abierto y realmente rápido, hace de este espacio el punto ideal para reuniones y presentaciones. Eso si, tened en cuenta que al ser un espacio abierto no se reservan mesas ni espacios de trabajo, el primero que llega, ocupa el sitio.
En su web teneis más información de las actividades que aquí se organizan.